Aplikacja HANDEL

Aplikacja Programy ERP handel

Magazynowanie

Dokumenty magazynowe w systemie wms net - dokumenty magazynowe rejestrują obrót magazynowy związany z zakupami, sprzedażą (dokumenty zewnętrzne) oraz obrotem wewnątrz firmy wynikające z przyjęciem, wydaniem lub zmianą magazynu. Urządzenie wyposażone zostało w sloty sd oraz mmc, dla optymalizacji przenośnych aplikacji. Program wms umożliwia kompleksowe zarządzanie przestrzenią magazynową, z pełną identyfikacją asortymentu przypisanego do konkretnych miejsc lokalizacji.
Takie rozwiązanie pozwala operatorowi na archiwizowanie danych i magazynowanie baz danych o dużych rozmiarach itp. W obliczeniach kosztów magazynowania stawka za magazynowanie palet ze współczynnikiem obliczana jest jako iloczyn stawki podstawowej i współczynnika. W przypadku, gdy magazynowe palety nie mogą być obciążone pełną stawką za magazynowanie należy wprowadzić odpowiedni współczynnik kosztów. W przypadku, gdy magazynowe palety nie mogą być obciążone pełną stawką za magazynowanie należy.

ENOVA dla biznesu

Enova to zintegrowany system nowej generacji do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP. To nowoczesny system ekspercki, dzięki czemu jest w stanie zaoferować znaczą oszczędność czasu i środków, jak również wspomóc w stosowaniu efektywnych rozwiązań.
System ENOVA dla Państwa firmy może zostać skonstruowany z następujących elementów: FakturyHandel Księga Handlowa Księga Inwentarzowa Książka Przychodów i RozchodówPreliminarz EŚPDelegacje służbowe Kadry i PłaceenovaNet Kadry i Płace crm Patrząc od strony technicznej, enova jest zgrabną, elegancką konstrukcją, zaprojektowaną tak, aby optymalnie wypełniała swoje funkcje. Program wyposażyliśmy w przyjazny, intuicyjny i wygodny w użyciu interfejs, który powoduje, że po wdrożeniu nie wymaga on żmudnych szkoleń..

enova

Handel

Oprogramowanie Hermes SQL posiada bogaty zestaw modułów pozwalających na sprawne zarządzanie zakupami i sprzedażą w firmie. Moduł Handel pozwala rejestrować dokumenty związane ze sprzedażą i pracą handlowców.
Pierwszym z modułów wchodzących w skład zintegrowanego systemu zarządzania firmą humansoft HermesSQL są ZAMÓWIENIA. Humansoft HermesSQL jest wielomodułowym zintegrowanym systemem klasy ERP automatyzującym i optymalizującym procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Przykładowy obieg dokumentów działu handlowego w module Zamówienia Zapytanie ofertowe (ZF). Proces sprzedaży rozpoczynamy od zarejestrowania zapytania ofertowego od klienta. Może być ono przekształcone w ofertę dla klienta. Oferta dla klienta (OF). Dokument oferty.

baza