Oprogramowanie HANDEL

Oprogramowanie Programy ERP handel

Role i użytkownicy

Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.
Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej. ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania DOSTAWCY KSIĄŻEK - to.

platforma

Handel

Koncepcja funkcjonalności zawarta pod pojęciem Handel została w systemie enova oparta o wykorzystanie czterech modułów: Handel (Fakturowanie, Gospodarka magazynowa, Zamówienia, Analizy handlowo-magazynowe), Ewidencja Środków Pieniężnych, Ewidencja Dokumentów (w zakresie ich rejestracji wraz z ewidencją VAT) oraz Kontrahentów i Urzędów. System przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność handlową (hurtową i detaliczną), usługową i w pewnym zakresie produkcyjną, operujących w różnych branżach gospodarki.
Istotną kwestią we wszystkich systemach jest szybkość obsługi. enova posiada możliwość obsługi całego systemu za pomocą klawiatury (bez użycia myszki). Sprawność obsługi podnoszą "Pola wyboru" proponujące uzupełnienie informacji opisowych lub związanych z cechami z gotowych lub tworzonych przez użytkownika list. Elastyczność systemu wyraża się między innymi w możliwości modyfikacji wyglądu.

system

Handel

Oprogramowanie Hermes SQL posiada bogaty zestaw modułów pozwalających na sprawne zarządzanie zakupami i sprzedażą w firmie. Moduł Handel pozwala rejestrować dokumenty związane ze sprzedażą i pracą handlowców.
Pierwszym z modułów wchodzących w skład zintegrowanego systemu zarządzania firmą humansoft HermesSQL są ZAMÓWIENIA. Humansoft HermesSQL jest wielomodułowym zintegrowanym systemem klasy ERP automatyzującym i optymalizującym procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Przykładowy obieg dokumentów działu handlowego w module Zamówienia Zapytanie ofertowe (ZF). Proces sprzedaży rozpoczynamy od zarejestrowania zapytania ofertowego od.

baza