ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Programy ERP zgłoszenia reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne


Rejestracja ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo przez internet.

reklamacje | zgłoszenie internetowe |

Reklamacje przez internet
Rejestracja ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo przez internet.

Zgłoszenia reklamacyjne
Rejestracja ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo przez internet.

Numer RMA
Rejestracja ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji - Return Merchandise Authorization.

Elementy systemu REKLAMACJE
W ramach modułu wyróżniamy następujące elementy: Formularz internetowy zgłoszenia reklamacji; Ścieżka reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający przesłane protokoły, wydający zgodę na naprawę gwarancyjną lub odmowę. Dodatkową funkcjonalnością modułu jest prowadzenie ewidencji rozliczeń z serwisami za usługi związane z naprawami gwarancyjnymi. Program wyposażony jest w szereg funkcji kontrolnych na etapie rejestrowania ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo (wypełniania protkołu reklamacji) oraz na etapie wyrażania zgody przez pracownika gwaranta, np. kontrolę powtarzalności napraw. .

Formularz reklamacyjny
Możliwości zarejestrowania ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo z wykorzystaniem internetowego formularza pozwalającego na precyzyjny opis przypadku jak i zebranie wszystkich niezbędnych danych związanych z reklamacją. Możliwości obsługi procesu reklamacji na poziomie organizacji od momentu przyjęcia zgłoszenia, poprzez ustalenie przyczyn i wyznaczenie osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji do rozwiązania problemu i udzielenia informacji zwrotnej. Możliwość przydzielenia zasobów do obsługi ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo w sposób automatyczny lub poprzez wskazanie osoby (także kolejnych osób) odpowiedzialnej za obsługę przez osobę uprawnioną. Możliwość skutecznego zarządzania procesem, usprawnienie obsługi i skuteczne rozwiązanie problemu. Możliwość ustalenia działań mających rozwiązań problem w zależności od typu reklamacji. Możliwość generowania raportów wskazujących m.in. najczęstsze przyczyny powstawania reklamacji. Możliwość ustalenia zdarzeń, które przyczyniły się do złożenia reklamacji ? Możliwość stałej kontroli postępów prac, a tym samym gotowości do bieżącego informowania klienta o statusie reklamacji.

Nadanie numeru RMA
Unikalny numer RMA związany z rejestracją ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo nadawany jest w momencie rejestracji zgłoszenia za pomocą fomrularza internetowego. Procedura nadawania numeru RMA różni się w przypadku zgłoszeń indywidualnych - od osób fizycznych - które to zgłsozenia dotyczą reklaamcji bezpośrednio od konsumentów. W takim wypadku nadawny jest jeden numer RMA dla jednego artykułu. W przypadku sieci partnerów lub sieci marketów wymagane jest logowanie do systemu na podstawie uzgodnionego między stronami adresu mailowego oraz hasła. Zalogowany partner może do jednego zgłoszenia RMA dołączyć wiele różnych reklamowanych artykułów. Każda pozycja zgłsozona oznaczona jest unikalnym numerem referencyjnym, a komplet tych pozycji powiazany jest logicznie za pomocą jednego numeru RMA przesyłki dostarczanej do serwisu gwarancyjnego.

Numer RMA
W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEgo zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Numer ten może być także pryzpisywanu (automatycznie nadawany) przez rpacowników serwisu centralnego akcetpującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otryzmuje powiadomienie z informacją jaki to numer otryzmało jego zgłoszenie. Otrzymany numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytalny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z 3 sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; Zakładanie nowego konta dostępowego.

Poszukiwane zgłoszenia reklamacyjne


  • Systemy IT
    program reklamacje - Platforma Microsoft .Net oferuje prefabrykowaną infrastrukturę do pokonywania typowych problemów związanych z oprogramowaniem internetowym

  • Rozwiązania dla bazy danych SQL server
    Wdrożenie systemu informatycznego wymaga określenia potrzeb danej organizacji, właściwej konfiguracji wszystkich elementów systemu oraz przygotowania koniecznych procedur i przeszkolenia przyszłych użytkowników. Baza SQL Server oferuje ogromnie elastcyzne rozwiązania dla przedsiębiorstw. - baza danych SQL server

  • Technologia
    program utrzymanie ruchu -

  • Outsourcing IT
    program ewidencja reklamacji - Software Studio oferuje usługi doradztwa informatycznego, doradztwa IT, outsourcing IT, outsourcing informatyczny, pomoc w rozwiązywaniu problemów systemów bazodanowych.

  • Program CMMS.net
    program utrzymanie ruchu -

Wersja Demo

Dane kontaktowe

SoftwareStudio
SoftwareStudio Sp. z o.o.
60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

53 33 22 626

kontakt@softwarestudio.com.pl