Handel

Handel

SoftwareStudio > Sklep Internetowy > Role i użytkownicy

Handel


Użytkownicy programu księgarnia internetowa podzieleni są na trzy grupy o określonych rolach: administratorzy systemu, klienci, dostawcy.

Role i użytkownicy sklepu Internetowego

Podział użytkowników na role determinuje ich uprawnienia i funkcje jakie mogą realizować za pomocą programu księgarni internetowej.

ADMINISTRATORZY KSIĘGARNI - to grupa osób odpowiedzialna za zarządzanie i prowadzenie sklepu

KLIENCI KSIĘGARNI - to grupa osób dokonująca zakupów za pośrednictwem platformy handlu internetowego posiadająca zapisane w bazie unikalne konta logowania

DOSTAWCY KSIĄŻEK - to grupa osób posiadająca konta dostępowe do modułu kontroli i weryfikacji stanów magazynowych oraz realizacji sprzedaży książek przez internet.

;

<

Moduł Handel

Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe. Podobnie jak i pozostałe elementy systemu wyposażony jest w rozbudowaną konfigurację, za pomocą której dostosowujemy program do specyficznych wymagań Użytkownika.


Handel |
Wersja Demo

Dane kontaktowe

SoftwareStudio
SoftwareStudio Sp. z o.o.
60-349 Poznań ul.Ostroroga 5

53 33 22 626

kontakt@softwarestudio.com.pl