Oferowany przez spółkę SoftwareStudio program CORAX to nowoczesny program kompleksowo wspomagający zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem partnerskiej firmy Humansoft.

Program ERP Corax składa się z modułów:

  • Pakiet Podstawowy;
  • Zarządzanie Kontaktami;
  • System Lojalnościowy;
  • Księga Handlowa lub książka przychodów i rozchodów;
  • Kadry i Płace HR;
  • Środki Trwałe;
  • Produkcja; Serwis i Usługi;
  • OrangeSquid – środowisko rozszerzeń – możliwość personalizacji działania programu, zestaw narzędzi administracyjnych pozwalających na modyfikację programu

Moduł umożliwia zarejestrowanie przedmiotu zlecenia usługowego, np. samochodu do naprawy, wykonanie instalacji wodnej itp. Następnie pozwala kojarzyć z tym zleceniem dokumenty rozchodowe (R, WZ), dokumenty przychodowe (FZ, PZ, P) oraz faktury sprzedaży (F). Dodatkowo pozwala powiązać ze zleceniem koszty nie udokumentowane w części handlowo-magazynowej, wynikające wprost z zapisów w Księdze Handlowej, np. koszty wynagrodzenia pracownika lub koszty energii. W wyniku tych Operacji system tworzy bilans zlecenia, tj. rachunek kosztów i przychodów umożliwiając weryfikację rentowności wykonania zlecenia usługowego.

Corax ERP – Zlecenia usługowe

Moduł umożliwia zarejestrowanie przedmiotu zlecenia usługowego, np. samochodu do naprawy, wykonanie instalacji wodnej itp. Następnie pozwala kojarzyć z tym zleceniem dokumenty rozchodowe (R, WZ), dokumenty przychodowe (FZ, PZ, P) oraz faktury sprzedaży (F). Dodatkowo pozwala powiązać ze zleceniem koszty nie udokumentowane w części handlowo-magazynowej, wynikające wprost z zapisów w Księdze Handlowej, np. koszty wynagrodzenia pracownika lub koszty energii. W wyniku tych Operacji system tworzy bilans zlecenia, tj. rachunek kosztów i przychodów umożliwiając weryfikację rentowności wykonania zlecenia usługowego.

Serwis i usługi

Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.


Corax ERP – Zlecenia usługowe

CORAX ERP – ZLECENIA USŁUGOWE. Moduł umożliwia zarejestrowanie przedmiotu zlecenia usługowego, np. samochodu do naprawy, wykonanie instalacji wodnej itp. Następnie pozwala kojarzyć z tym zleceniem dokumenty rozchodowe (R, WZ), dokumenty przychodowe (FZ, PZ, P) oraz faktury sprzedaży (F). Dodatkowo pozwala powiązać ze zleceniem koszty nie udokumentowane w części handlowo-magazynowej, wynikające wprost z zapisów w Księdze Handlowej, np. koszty wynagrodzenia pracownika lub koszty energii. W wyniku tych Operacji system tworzy bilans zlecenia, tj. rachunek kosztów i przychodów umożliwiając weryfikację rentowności wykonania zlecenia usługowego.

Serwis i usługi

Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego..

Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.).

System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym.

Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.


  • Definicje płatności Definicje płatności znajdują się w konfiguracji Narzędzia / Opcje / Ewidencje ŚP / Definicje płatności. Definicja płatności jest powiązaniem danej ewidencji środków pieniężnych z konkretnym sposobem zapłaty. W stadowej bazie są dwie definicje płatności: Przelew (Firmowy rachunek bankowy + sposób zapłaty przelew) oraz dla Gotówka (Kasa +sposób zapłaty gotówka). W razie potrzeby użytkownik może dodać własną definicje płatności.

Podsumowanie corax erp – zlecenia usługowe

  • CORAX ERP – FAKTURUJ. Uruchamia proces automatycznej rejestracji faktury w systemie wg wybranej metody fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu podczas fakturowania zlecenia.
  • CORAX ERP – FAKTURUJ WSZYSTKO JEDNĄ POZYCJĄ. program pozwala wskazać z listy artykułów dowolną pozycję do faktury, a następnie wylicza cenę sprzedaży na podstawie ceny po jakiej został ten materiał wydany na dokumencie RW (może to być cena zakupu, netto lub brutto materiałów) oraz kosztu usługi.
  • CORAX ERP – FAKTURUJ MATERIAŁY I USŁUGI. Program Corax ERP umożliwia zafakturowanie zlecenia dwoma pozycjami, z czego jedna dotyczyć będzie sprzedaży materiałów wykorzystanych do naprawy urządzenia a druga kosztu wykonania usługi. Pozycje do faktury wraz z cenami sprzedaży pobrane zostaną ze zlecenia serwisowego z zakładek Zużyte materiały i Robocizna. – fakturuj materiały jedna pozycją – pozwala wyfakturować materiały jedną wskazaną z listy artykułów pozycją – fakturuj usługi jedną pozycją – działa analogicznie jak opcja fakturuj materiały jedną pozycją.
  • CORAX ERP – PODSUMOWANIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW. Dostarcza informacji na temat podsumowania wartościowego zlecenia usługowego, m.in. wg. wartości zużytych materiałów w cenie zakupu oraz wartości w cenie sprzedaży usług.
  • CORAX ERP – HISTORIA NAPRAW. Program Corax ERP dostarcza szybkiej informacji na temat historii napraw urządzenia, prezentując wszystkie dotychczas zarejestrowane w systemie zlecenia serwisowe związane z naprawianym urządzeniem.
  • Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.). System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym. Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Bezpieczeństwo systemu DMS Dlaczego Sklep Internetowy.net Programy mobilne na zamówienie
Kategorie: ERP