Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany w technologii Microsoft.NET.

System ENOVA sprzedawany jest w trzech odmianach funkcjonalnych, w „trzech kolorach”. W związku z tym system enova może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności.

Cechy oferowanego rozwiązania:

  • ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows;
  • ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury;
  • ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności;
  • ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach;
  • ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów.

Moduły systemu ENOVA:

  • enova Faktury – fakturowanie, cennik, lista kontrahentów i urzędów, ewidencja środków pieniężnych – rozliczenia Kasa/Bank, wielowalutowość, ewidencja VAT, podstawowe raporty i wydruki;
  • enova Handel – zawiera w sobie moduł Faktury, zamówienia, zakupy, koszty, grupy rabatowe, magazyn, inwentaryzacje, raporty i wydruki, współpraca z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów EAN, kolektorami danych, ceniarkami, urządzeniami mobilnych handlowców;
  • enova crm – gromadzenie i zarządzanie informacjami o kontrahentach, o kontaktach, zadaniach, projektach związanych z danym kontrahentem;
  • enova Księga Podatkowa – moduł do prowadzenia KPiR, zapisy księgowe, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, zestawienia księgowe, deklaracje, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów;
  • enova Księga Handlowa – moduł do prowadzenia pełnej Księgowości, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, dzienniki księgowań, zestawienia księgowe, zestawienia sald i obrotów, deklaracje, schematy księgowe w oparciu o wielopoziomowe plany kont, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów; enova Księga Inwentarzowa – ewidencja środków trwałych, plany amortyzacji, odpisy i przeszacowania, inwentaryzacje ŚT;
  • enova Kadry i Płace – ewidencja danych kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, podatków, składek ZUS, definiowalne harmonogramy czasu pracy i składniki wynagrodzenia, wydruki deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS, wydruki umów, współpraca z Programem Płatnika i rejestratorami RCP, platforma internetowa enovaNET Kadry Płace (wgląd pracowników i managerów do danych kadrowo-płacowych za pośrednictwem Internetu – składanie wniosków urlopowych, przeglądanie kwot wynagrodzeń, zestawień czasu pracy itp.).

Enova dla biznesu

Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania: ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows; ENOVA zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury; ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności; ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach; ENOVA umożliwia zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów. System ENOVA sprzedawany jest w trzech odmianach funkcjonalnych, w „trzech kolorach”. W związku z tym system enova może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności. Moduły systemu ENOVA: enova Faktury – fakturowanie, cennik, lista kontrahentów i urzędów, ewidencja środków pieniężnych – rozliczenia Kasa/Bank, wielowalutowość, ewidencja VAT, podstawowe raporty i wydruki; enova Handel – zawiera w sobie moduł Faktury, zamówienia, zakupy, koszty, grupy rabatowe, magazyn, inwentaryzacje, raporty i wydruki, współpraca z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów EAN, kolektorami danych, ceniarkami, urządzeniami mobilnych handlowców; enova crm – gromadzenie i zarządzanie informacjami o kontrahentach, o kontaktach, zadaniach, projektach związanych z danym kontrahentem; enova Księga Podatkowa – moduł do prowadzenia KPiR, zapisy księgowe, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, zestawienia księgowe, deklaracje, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów; enova Księga Handlowa – moduł do prowadzenia pełnej Księgowości, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, dzienniki księgowań, zestawienia księgowe, zestawienia sald i obrotów, deklaracje, schematy księgowe w oparciu o wielopoziomowe plany kont, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów; enova Księga Inwentarzowa – ewidencja środków trwałych, plany amortyzacji, odpisy i przeszacowania, inwentaryzacje ŚT; enova Kadry i Płace – ewidencja danych kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, podatków, składek ZUS, definiowalne harmonogramy czasu pracy i składniki wynagrodzenia, wydruki deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS, wydruki umów, współpraca z Programem Płatnika i rejestratorami RCP, platforma internetowa enovaNET Kadry Płace (wgląd pracowników i managerów do danych kadrowo-płacowych za pośrednictwem Internetu – składanie wniosków urlopowych, przeglądanie kwot wynagrodzeń, zestawień czasu pracy itp.).

Wersja srebrna

System w wersji srebrnej przeznaczony jest dla małych i średnich firm, do obsługi podatkowo-finansowej Podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta.

Księgowość

Możliwość prowadzenia zarówno pełnej księgowości jak i Książki przychodów i rozchodów Automatyzacja 80% zadań księgowości Nowe spojrzenie na zestawienie obrotów i sald, podwójna „obrotówka” Drukowanie oryginalnych deklaracji Elektroniczny przekaz wyciągów bankowych.

Handel – Magazyn

Nowe spojrzenie na gospodarkę magazynową i obsługę dokumentów magazynowych Automatyczne generowanie cenników do programu Excel Możliwość przesyłania faktur i cenników drogą elektroniczną Wielomagazynowość Możliwość definiowania typu obrotu towarowego w magazynie (FI-FO, LI-FO, wg cechy, inne) Cechy (pola definiowane przez użytkownika wykorzystywane do przechowywania dodatkowych danych oraz tworzenia w oparciu o nie raportów) Możliwość definiowania w systemie nowych, własnych dokumentów Posiada możliwość sprzedaży poniżej stanu (zależne od ustawień konfiguracyjnych) Możliwość określenia Operatorowi prawa wystawiania dokumentów.


Enova ERP

ENOVA to nowoczesne rozwiązanie informatyczne klasy ERP, wspomagające pracę wszystkich działów w przedsiębiorstwie, a w szczególności dla działów handlowych, księgowość i działy kadrowo-płacowe..

Oprogramowanie ENOVA, firmy Soneta to pierwszy, zintegrowany system do zarządzania przedsiębiorstwem i księgowością napisany wtechnologii Microsoft.NET. Cechy oferowanego rozwiązania:

  • ENOVA pracuje w środowisku Microsoft Windows;
  • ENOVA ; zapewnia pełną obsługę funkcjonalną z klawiatury;
  • ENOVA może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika, zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy tu do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności;
  • ENOVA posiada wspólną bazę danych, dzięki czemu raz wprowadzona informacja widoczna jest we wszystkich miejscach;
  • ENOVA umożliwia ;zastosowanie indywidualnych ustawień wizualnych, czcionek, kolorów.

System ENOVA sprzedawany jest w trzech odmianach funkcjonalnych, w „trzech kolorach”. W związku z tym system enova może rozwijać się, wraz z rosnącymi potrzebami Użytkownika. W tym przypadku zamiast kosztownej wymiany oprogramowania mamy do czynienia wyłącznie z rozszerzeniem funkcjonalności.

Moduły systemu ENOVA:

  • enova Faktury – fakturowanie, cennik, lista kontrahentów i urzędów, ewidencja środków pieniężnych – rozliczenia Kasa/Bank, wielowalutowość, ewidencja VAT, podstawowe raporty i wydruki;
  • enova Handel – zawiera w sobie moduł Faktury, zamówienia, zakupy, koszty, grupy rabatowe, magazyn, inwentaryzacje, raporty i wydruki, współpraca z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów EAN, kolektorami danych, ceniarkami, urządzeniami mobilnych handlowców;
  • enova crm – gromadzenie i zarządzanie informacjami o kontrahentach, o kontaktach, zadaniach, projektach związanych z danym kontrahentem;
  • enova Księga Podatkowa – moduł do prowadzenia KPiR, zapisy księgowe, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, zestawienia księgowe, deklaracje, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów;
  • enova Księga Handlowa – moduł do prowadzenia pełnej Księgowości, ewidencja dokumentów, ewidencja VAT, ewidencja środków pieniężnych, dzienniki księgowań, zestawienia księgowe, zestawienia sald i obrotów, deklaracje, schematy księgowe w oparciu o wielopoziomowe plany kont, bufor księgowań, importy dokumentów z zewnętrznych systemów;
  • enova Księga Inwentarzowa – ewidencja środków trwałych, plany amortyzacji, odpisy i przeszacowania, inwentaryzacje ŚT;
  • enova Kadry i Płace – ewidencja danych kadrowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, podatków, składek ZUS, definiowalne harmonogramy czasu pracy i składniki wynagrodzenia, wydruki deklaracji podatkowych i deklaracji ZUS, wydruki umów, współpraca z Programem Płatnika i rejestratorami RCP, platforma internetowa enovaNET Kadry Płace (wgląd pracowników i managerów do danych kadrowo-płacowych za pośrednictwem Internetu – składanie wniosków urlopowych, przeglądanie kwot wynagrodzeń, zestawień czasu pracy itp.).

  • Moduł Handel Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe. Podobnie jak i pozostałe elementy systemu wyposażony jest w rozbudowaną konfigurację, za pomocą której dostosowujemy program do specyficznych wymagań Użytkownika.
  • Stany magazynowe Listy ‘Cennik’ i ‘Stany magazynowe’ są miejscem przechowywania informacji o towarach i usługach. Towary podlegają ewidencji z punktu widzenia stanów magazynowych, usługi nie posiadają stanów magazynowych. Karta towarowa zawiera dane o nazwie, przechowuje wiele rodzajów kodów identyfikacyjnych, jednostkę z możliwością zastosowania jej zamiennika (przeliczenia), stawkę VAT oraz dowolną liczbę automatycznie naliczanych cen, stan minimalny, maksymalny oraz inne informacje. Odpowiednie zdefiniowanie kart umożliwia edycję nazw i opisów na dokumentach sprzedaży. Na kartach można zarejestrować zamienniki towarowe. Karta towarowa dostarcza informacje o zasobach związanych z każdą dostarczaną partią towaru (partie towaru rejestrowane są jako odrębne pozycje, dzięki czemu Operator ma możliwość sprzedaży ze wskazaniem partii z uwzględnieniem różnych cen zakupu), uzyskanej marży w powiązaniu z dokumentem i zbiorczo oraz o obrotach (lista wszystkich dokumentów związanych z towarem). Cechy. Mechanizm definiowanych przez Użytkownika pól umożliwia wprowadzanie dodatkowych informacji do systemu. Przy jego pomocy można np. opatrzyć towary datami o określonym znaczeniu (np. upływ ważności atestu).
  • Enova 365 Chmura zmienia rzeczywistość IT, daje możliwość realizacji rozproszonych terytorialnie modeli biznesowych, działających sezonowo, oraz opartych o niszowe rozwiązania chmurowe. Firma Soneta przewidziała rozwiązanie hybrydowe, łączące enova w chmurze oraz enova stacjonarną, jest to unikalne rozwiązanie na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw. enova365 to pełny system klasy ERP/crm dostarczany w postaci usługi subskrybcyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstw. Otwarty na integrację z rozwiązaniami standardowymi oraz dedykowanymi (niszowymi) zaprojektowanymi dla chmury. Rozwiązanie będzie dostępne przez sieć Internet również z urządzeń mobilnych: tabletów, smartfonów. enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, serwisowana i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów. enova365 Handel to system obsługi gospodarki magazynowej i fakturowania, przeznaczony przede wszystkim dla firm handlowych i usługowych. enova365 jest przygotowana na chmurę publiczną na platformie Microsoft Windows Azure, wersja demo dla Klientów jest dostępna na stronie internetowej www.enova365.pl ENOVA 2011 Enova dla biznesu Faktury i magazyn

Podsumowanie enova dla biznesu

  • KSIĘGOWOŚĆ. Możliwość prowadzenia zarówno pełnej księgowości jak i Książki przychodów i rozchodów Automatyzacja 80% zadań księgowości Nowe spojrzenie na zestawienie obrotów i sald, podwójna „obrotówka” Drukowanie oryginalnych deklaracji Elektroniczny przekaz wyciągów bankowych.
  • HANDEL – MAGAZYN. Nowe spojrzenie na gospodarkę magazynową i obsługę dokumentów magazynowych Automatyczne generowanie cenników do programu Excel Możliwość przesyłania faktur i cenników drogą elektroniczną Wielomagazynowość Możliwość definiowania typu obrotu towarowego w magazynie (FI-FO, LI-FO, wg cechy, inne) Cechy (pola definiowane przez użytkownika wykorzystywane do przechowywania dodatkowych danych oraz tworzenia w oparciu o nie raportów) Możliwość definiowania w systemie nowych, własnych dokumentów Posiada możliwość sprzedaży poniżej stanu (zależne od ustawień konfiguracyjnych) Możliwość określenia Operatorowi prawa wystawiania dokumentów.
  • WERSJA SREBRNA. System w wersji srebrnej przeznaczony jest dla małych i średnich firm, do obsługi podatkowo-finansowej Podatników zaproponowano w tym rozwiązaniu Księgę Przychodów i Rozchodów. Wersja srebrna oferuje standardową funkcjonalność modułów zaprojektowaną przez producenta.
  • WERSJA ZŁOTA. Z myślą o wymagających Użytkownikach, którzy prowadzą księgowość w oparciu o plan kont, stworzony został system w wersji złotej. Adresowany jest głównie do średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły obsługujące działy sprzedaży i kadrowo-płacowy posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wersji srebrnej, a cały system jest wyposażony w mechanizm definiowania przez Użytkownika dodatkowych pól (cech) do dowolnych elementów systemu. W ten sposób Użytkownik samodzielnie rozszerza funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą być wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.
  • WERSJA PLATYNOWA. To rozwiązanie, które jest w stanie zaspokoić najwyższe wymagania Użytkownika. System w tej wersji podlega praktycznie nieograniczonej rozbudowie. Jego konstrukcja umożliwia ?doczytywanie? zewnętrznych modułów DLL. Modułów tworzonych przez integratorów systemu niezależnie od producenta.
Kategorie: ERP