W 2012 roku została zainaugurowana enova365, jako druga wersja obok standardowej wersji tej samej enova, dedykowana do pracy w środowiskach rozproszonych poprzez przeglądarki internetowe oraz na urządzenia mobilne.

Prawdziwy ERP XXI wieku

enova PRAWDZIWY ERP XXI wieku ponadto zapewnia: zgodność z obowiązującymi przepisami oraz szybką reakcję producenta na zachodzące zmiany, modułową konstrukcję przy jednocześnie jednej wspólnej bazie danych dla wszystkich modułów, skalowalność i elastyczność, wspomaganie rozwoju firmy w 3 wersjach (SREBRNA, ZŁOTA, PLATYNOWA), optymalizację procesów, w tym również możliwość zarzadzania poprzez podejście projektowe – coraz częściej stosowany, nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem, integrację z aplikacjami branżowymi w ramach systemu, dożywotnią licencję z prostymi regułami aktualizacji, przyjazną obsługę zgodną z najnowszymi trendami (np. Windows 8), dogodny dostęp do Sieci Partnerskiej enova, świadczącej wszelkie potrzebne usługi związanie z enova.

Prawdziwy ERP XXI wieku

Dzięki zastosowaniu w enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach. W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu Praktyków zajmującego się projektowaniem oraz najwyższej klasy umiejętności Zespołu Programistów, dostarczyliśmy unikalne w skali kraju rozwiązanie, które jest codziennie wykorzystywane przez 6 500 polskich przedsiębiorstw. „Najważniejsze dla nas było skonstruowanie systemu, który spełniając najwyższe normy branżowe tj. bezpieczeństwo biznesowe, stabilność producenta oraz zgodność i szybka reakcja na zmiany w przepisach, jednocześnie będzie zawierał w sobie potencjał rozwojowy” – mówi Robert Czuła, Prezes Zarządu Soneta Sp. z o.o. Najwyraźniej trend ten widać w zdolności enova do zastosowań związanych z Internetem oraz mobilnością.

W 2012 roku została zainaugurowana enova365, jako druga wersja obok standardowej wersji tej samej enova, dedykowana do pracy w środowiskach rozproszonych poprzez przeglądarki internetowe oraz na urządzenia mobilne. enova PRAWDZIWY ERP XXI wieku ponadto zapewnia: zgodność z obowiązującymi przepisami oraz szybką reakcję producenta na zachodzące zmiany, modułową konstrukcję przy jednocześnie jednej wspólnej bazie danych dla wszystkich modułów, skalowalność i elastyczność, wspomaganie rozwoju firmy w 3 wersjach (SREBRNA, ZŁOTA, PLATYNOWA), optymalizację procesów, w tym również możliwość zarzadzania poprzez podejście projektowe – coraz częściej stosowany, nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem, integrację z aplikacjami branżowymi w ramach systemu, dożywotnią licencję z prostymi regułami aktualizacji, przyjazną obsługę zgodną z najnowszymi trendami (np. Windows 8), dogodny dostęp do Sieci Partnerskiej enova, świadczącej wszelkie potrzebne usługi związanie z enova.

Enova wersja 9.0.4685

Członkowie i szkolenia Zmiana funkcjonalności Grupa szkoleniowa – formularz uczestnika. Poprawiono działanie pola Zaliczone. Jego odznaczenie powoduje wyczyszczenie wartości w polach ‚Ocena końcowa’ i ‚Data zaliczenia’ Handel Zmiana funkcjonalności Umożliwiono dodanie towaru jako produktu w Operacji/technologii. Dotychczas możliwe było dodawanie tylko produktów.Umożliwiono dodawanie towaru (nie produktu) jako pozycji zlecenia produkcyjnego. Poprawione funkcje Zmodyfikowano działanie systemu w zakresie wystawiania korekt w różnych datach. Przykładowo dla dokumentów ZK/PZ korekty powinny działać wg poniższego scenariusza: Jeśli ZK jest z datą 1. i datą wpływu 10. (PZ z datą 10.), to KZK wystawiona 5. spowoduje ustawienie daty KPZN na 10.

W takiej sytuacji nie można zmienić daty na KPZN na wcześniejszą niż 10. (czyli daty PZ). Jeśli KZK będzie wystawiona po 10., np. 16, to KZK oraz KPZ będą miały domyślnie datę 16. Kadry Płace Zmiana funkcjonalności W wydruku ‚Oświadczenie ZUS Np-7’ została uzupełniona część III. Informacja o niezdolności do pracy. W związku z powyższym wydruk został przeniesiony z pozycji Drukarka | Dokumenty | ZUS i będzie generowany z poziomu otwartej nieobecności chorobowej. Poprawione funkcje Zmodyfikowano algorytm naliczania limitu urlopu wypoczynkowego w przypadku, gdy przez część okresu osoba była zatrudniona jako pracownik tymczasowy. Przykład Pracownik był zatrudniony w okresie 2012-03-06…2012-06-05 jako pracownik tymczasowy, za ten okres został naliczony limit urlopu wypoczynkowego tymczasowego i został wypłacony ekwiwalent za urlop wypoczynkowy tymczasowy.

Następnie z pracownikiem została zawarta zwykła umowa o pracę na okres 2012-06-06…2012-12-31. Program naliczał limit urlopu wypoczynkowego za okres 2012-06-06…2012-12-31 w wymiarze 17 dni zamiast 12 dni. Przy naliczaniu limitu urlopu wypoczynkowego niepotrzebnie był uwzględniany okres zatrudnienia jako pracownik tymczasowy. Zmodyfikowano wykazywanie liczby dnia zasiłkowych na RSA. W przypadku wykazywania wyrównania świadczenia chorobowego na deklaracji DRA oraz przy włączonym parametrze ‚Do korygowania wartości elementów używaj mechanizmu „storno”‚ liczba dni zasiłkowych na RSA nie była wykazywana.W kartotece pracownika dodano zakładkę Dokumenty dodatkowe dla baz danych konwertowanych. W wersji 9.0 zakładka dodawała się tylko na nowych bazach danych.Zmodyfikowano wydruk ZUS Z-3. Poprawiono wykazywanie wynagrodzenie chorobowego w punkcie 6 oraz zasiłku chorobowego w punkcie 7, w przypadku modyfikacji wypłat przy pomocy korekty nieobecności lub oznaczenia wypłaty do przeliczenia.Poprawiono błąd pojawiający się przy próbie wystawienia oświadczenia PIT-2 i PIT-3 oraz przypisaniu pracownika do struktury organizacyjnej.1. Umożliwiono konwersję bazy do wersji 9.0.4668.

Problem pojawiał się w przypadku usunięcia z bazy definicji standardowych elementów: Dodatek stażowy (guid 71a2fac0-4f66-43a5-9e25-13c97f8e4a00) Premia procentowa (guid 35c29464-e2c4-4182-8944-1ddf87dff9ab) Premia (guid c9c3dc52-be71-4b8f-b89b-728d83cd4a9a ) Dodatek funkcyjny (guid df97dc0b-2cb9-47b3-b8f0-81ce39934a06) 2. Umożliwiono naliczanie wypłat.

Problem był związany z usunięciem jednego z wyżej wymienionych standardowych definicji elementów. Zmodyfikowano wydruk Ewidencja pracowników | Zajęcia wynagrodzenia. Jeżeli na zajęciu wynagrodzenia nie było uzupełnionego pola Komornik, to nie było możliwości wykonania wydruku.Dodatek Soneta.Uczelnia. Poprawiono błąd pojawiający się przy próbie przypisania pracownika do Grupy zaszeregowania.Rozwiązano problem z wyświetlaniem zakładki „Cechy” na formularzu Umowy. Po konwersji należy jednorazowo włączyć zakładkę cechy na umowie poprzez Widok | Pokaż cechy.Zmodyfikowano generowanie załączników RCA dla właściciela i osoby współpracującej przebywających na urlopie macierzyńskim. Na deklaracji DRA właściciela rozliczającego się wraz z pracownikami, niepotrzebnie generował się załącznik RCA z kodem 1240.

Zmodyfikowano wydruk Podsumowanie list płac. Przy zaznaczeniu parametru „Tylko podsumowanie” na NIE, na każdej stronie wydruku pojawiała się informacja o numerach wszystkich list płac, zamiast numeru danej listy. Kasa Zmiana funkcjonalności Przelewy: Czynność ‚Zmień parametry przelewów’ dostosowano również dla przelewów walutowych. Poprawione funkcje EŚP/Windykacja należności: Podczas generowania dokumentu wezwanie do zapłaty z listy windykacji należności pomijane są należności rozliczone. W poprzednich wersjach podczas generowania wezwania dla wszystkich zaznaczonych należności, były pobierane do dokumentu z zerowymi wartościami należności rozliczone.Różnice kursowe i Różnice kursowe MW: Na wydrukach dokumentu Różnic Kursowych poprawiono prezentację wartości kwot w kolumnach do dwóch miejsc po przecinku oraz poszerzono kolumnę Numer dokumentu. Dla dokumentu Różnic Kursowych MW na wydruku dodano sumę i podsumę wartości.Płatności na dokumencie: Poprawiono błąd, który objawiał się nieodświeżaniem sta

Raporty uprawnień programu enova

Raport uprawnień użytkownika programu enova został przygotowany w celu prezentacji oraz umożliwienia wydruku struktury uprawnień funkcjonalnych w systemie enova dla danego operatora/uprawnienia. Wydruk przedstawia sumę uprawnień zebranych we wszystkich rolach przypisanych do operatora/uprawnienia. Raport jest niezależny od kontekstu i może zostać dołączony w dowolnym miejscu programu enova. Opis poszczególnych kolorów – odpowiadającym nadanym prawom – znajduje się w nagłówku (legendzie) wydruku jak i informacja o wybranym operatorze/uprawnieniu oraz lista ról, która została wzięta pod uwagę. Struktura drzewa praw została ujęta na czterech poziomach – adekwatnie do drzewa prezentowanego w samym systemie. Pierwszy poziom rozdziela uprawnienia na poszczególne moduły (obszary) i uprawnienia „inne” nie związane z konkretnym obszarem. Kolejny poziom określa kolekcję danych ( tabele danych), do których prawa są definiowane. Na trzecim poziomie struktura została rozdzielona na rodzaje dostępu – raport, strona na formularzu, worker itp. Ostatni poziom definiuje konkretne niepodzielne prawo funkcjonalne.

Enova wersja 9.0.4668

CRM Nowa funkcjonalność Na korespondencji masowej dodano do adresatów dwie dodatkowe listy członków wspierających/zwyczajnych oraz uczestników szkolenia. Funkcjonalności dostępne są dla posiadaczy licencji Szkolenia oraz Członkowie.Zostało dodane prawo na roli pozwalające na określenie czy dany Operator może widzieć kontrahentów, którzy nie maja przypisanego opiekuna. Prawo to zostało dodane w CRM->opiekun kontrahenta->Simple->Widoczność kontrahenta bez przypisanego opiekuna. Nowe prawo jest ściśle powiązane z prawem „Widoczność kontrahentów”, tzn. aby uzyskać efekt widoku listy z kontrahentami przypisanymi do Operatora oraz nieprzypisanymi do żadnego opiekuna. Prawo „Widoczność kontrahentów” powinno być wyłączone, a prawo „Widoczność kontrahentów bez przypisanego opiekuna” włączone.Formularz wykładowcy – czynność „Mail z harmonogramem”. W oknie parametrów dodano pole umożliwiające wpisanie treści wiadomości.

Zmiana funkcjonalności Uniemożliwiono kasowanie kontrahenta, który ma wprowadzoną osobę kontaktową. Przy próbie kasowania enova wyświetla komunikat informujący o tym, że najpierw należy skasować powiązanie z osobą kontaktową.W dodatku Outlook podczas importu maili, data oraz godzina na aktywności zaczytywane są z importowanego maila. Poprawione funkcje Poprawiono mechanizm wyliczania wartości realizacji budżetu po modyfikacji opisu analitycznego. Moduł: Członkowie i szkolenia Nowa funkcjonalność Na formularzach członka zwyczajnego i wspierającego dodano czynność „Oczekujący na skreślenie”. Jest ona aktywna tylko dla członków o statusie ‚Czynny’. Na zakładce Status dodano checkbox ‚Oczekujący na skreślenie’. Uruchomienie czynności powoduje zaznaczenie tego pola. Zmiany można wycofać przez wykonanie czynności „Oczekujący na skreślenie – wycofaj”. Na listach członków dodano filtr ‚Oczekujący na skreślenie’. Zaznaczenie spowoduje przefiltrowanie listy i wyświetlenie tylko tych rekordów, dla których wykonano czynność „Oczekujący na skreślenie”.

Funkcja została wprowadzono po to, aby Operator przez jakiś okres czasu przygotowywał listę osób do skreślenia, a potem przedstawił ją osobom zatwierdzającym skreślenie członków. Funkcja przydaje się np. wtedy, gdy skreślenia następują raz w roku. Zmiana funkcjonalności Na formularzu rodzaju szkolenia, na zakładce ‚Przedmioty’ dodano pole ‚Ogranicz listę przedmiotów’. Jeżeli jest ono zaznaczone, wówczas wprowadzając zajęcia na grupie szkoleniowej, będzie na nich można wskazać tylko te przedmioty, które wprowadzono na rodzaju szkolenia.

Moduł: Handel Nowa funkcjonalność Rozszerzono funkcjonalność dołączania istniejących dokumentów w relacji do wskazanego. Umożliwiono dołączanie dokumentów z różnymi kontrahentami. Okno z listą dokumentów do dołączenia zawiera filtr wg kontrahentów, z domyślnym ustawieniem na kontrahenta z dokumentu, do którego mają być dołączone dokumenty z listy.Dodano zakładkę Produkcja karty towaru. Jest ona widoczna dla kart typu produkt. Wyświetlane są na niej Operacje wzorcowe oraz technologie, w których dana karta występuje jako produkt.Dodano funkcję umożliwiającą przywrócenie standardowych ustawień definicji dokumentów. Funkcja znajduje się w menu Czynności definicji dokumentu, jest aktywna tylko dla standardowych definicji. Uwaga! Przywróceniu do standardowych ustawień nie podlegają: nazwa i symbol, numeracja (włącznie z tabelą serii), relacje oraz prawa dostępu. Udostępniono czynność „Utwórz dokument” dla technologii. Jeśli jest wywoływana z poziomu okna technologii i zakładki „Surowce”, pozwala na generowanie dowolnego dokumentu handlowego z pozycjami odpowiadającymi surowcom w technologii. W pozostałych przypadkach czynność pozwala na utworzenie zlecenia produkcyjnego.Umożliwiono stosowanie zamienników w dowolnej jednostce (do tej pory jednostka towaru i zamiennika musiały być takie same).

Na liście faktur sprzedaży, za filtrem Okres, dodany został filtr „Okres sprzedaży” pozwalający filtrować dokumenty według daty sprzedaży ustawianej na zakładce Dodatkowe dokumentu handlowego.W relacji produkcyjnej dla surowców zostało obsłużone przenoszenie wartości, z dodatkową opcją wg kosztu rzeczywistego. Pozwala to na rozliczanie produkcji w cenach rzeczywistych.Dodano standardowe wydruki w module Produkcja: Operacja, Technologia, Zlecenie.W oknie pozycji technologii (surowca/produktu) dodano zakładkę Dokumenty, prezentującą pozycje wygenerowanych ze zlecenia dokumentów RWP/PWP dotyczących tego surowca/produktu.Obsłużono kopiowanie cech podczas kopiowania Operacji w module Produkcja. Dotyczy to zarówno kopiowania Operacji wzorcowej, jak i dodawania Operacji w technologii poprzez wybranie wzorcowej.Listy Pojazdy, Przejazdy oraz Definicje tras zostały udostępnione na licencji modułu Handel.Rozszerzono znacznie funkcjonalność obsługi partii towaru. Umożliwiono grupowanie zasobów w partie oraz posługiwanie się tak rozumianymi partiami w dokumentach handlowych. Nowa funkcjonalność umożliwia śledzenie wszystkich rozchodów.


Prawdziwy ERP XXI wieku

Dzięki zastosowaniu w Soneta Kraków”>enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach. W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu Praktyków zajmującego się projektowaniem oraz najwyższej klasy umiejętności Zespołu Programistów, dostarczyliśmy unikalne w skali kraju rozwiązanie, które jest codziennie wykorzystywane przez 6 500 polskich przedsiębiorstw. „Najważniejsze dla nas było skonstruowanie systemu, który spełniając najwyższe normy branżowe tj. bezpieczeństwo biznesowe, stabilność producenta oraz zgodność i szybka reakcja na zmiany w przepisach, jednocześnie będzie zawierał w sobie potencjał rozwojowy” – mówi Robert Czuła, Prezes Zarządu Soneta Sp. z o.o.

Najwyraźniej trend ten widać w zdolności Soneta Kraków” enova do zastosowań związanych z Internetem oraz mobilnością. W 2012 roku została zainaugurowana enova365, jako druga wersja obok standardowej wersji tej samej enova, dedykowana do pracy w środowiskach rozproszonych poprzez przeglądarki internetowe oraz na urządzenia mobilne. enova PRAWDZIWY ERP XXI wieku ponadto zapewnia:

  • zgodność z obowiązującymi przepisami oraz szybką reakcję producenta na zachodzące zmiany,
  • modułową konstrukcję przy jednocześnie jednej wspólnej bazie danych dla wszystkich modułów,
  • skalowalność i elastyczność, wspomaganie rozwoju firmy w 3 wersjach (SREBRNA, ZŁOTA, PLATYNOWA),
  • optymalizację procesów, w tym również możliwość zarzadzania poprzez podejście projektowe – coraz częściej stosowany, nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem,
  • integrację z aplikacjami branżowymi w ramach systemu,
  • dożywotnią licencję z prostymi regułami aktualizacji,
  • przyjazną obsługę zgodną z najnowszymi trendami (np. Windows 8),
  • dogodny dostęp do Sieci Partnerskiej enova, świadczącej wszelkie potrzebne usługi związanie z enova.

Enova wersja 9.0.4685

Zmiany w programie enova wersja 9.0.4685 z dnia 2012-10-30..

Prawdziwy ERP XXI wieku Dzięki zastosowaniu w enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach.

W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu Praktyków zajmującego się projektowaniem oraz najwyższej klasy umiejętności Zespołu Programistów, dostarczyliśmy unikalne w skali kraju rozwiązanie, które jest codziennie wykorzystywane przez 6 500 polskich przedsiębiorstw. „Najważniejsze dla nas było skonstruowanie systemu, który spełniając najwyższe normy branżowe tj. bezpieczeństwo biznesowe, stabilność producenta oraz zgodność i szybka reakcja na zmiany w przepisach, jednocześnie będzie zawierał w sobie potencjał rozwojowy” – mówi Robert Czuła, Prezes Zarządu Soneta Sp. z o.o. Najwyraźniej trend ten widać w zdolności enova do zastosowań związanych z Internetem oraz mobilnością. W 2012 roku została zainaugurowana enova365, jako druga wersja obok standardowej wersji tej samej enova, dedykowana do pracy w środowiskach rozproszonych poprzez przeglądarki internetowe oraz na urządzenia mobilne.

enova PRAWDZIWY ERP XXI wieku ponadto zapewnia: zgodność z obowiązującymi przepisami oraz szybką reakcję producenta na zachodzące zmiany, modułową konstrukcję przy jednocześnie jednej wspólnej bazie danych dla wszystkich modułów, skalowalność i elastyczność, wspomaganie rozwoju firmy w 3 wersjach (SREBRNA, ZŁOTA, PLATYNOWA), optymalizację procesów, w tym również możliwość zarzadzania poprzez podejście projektowe – coraz częściej stosowany, nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem, integrację z aplikacjami branżowymi w ramach systemu, dożywotnią licencję z prostymi regułami aktualizacji, przyjazną obsługę zgodną z najnowszymi trendami (np. Windows 8), dogodny dostęp do Sieci Partnerskiej enova, świadczącej wszelkie potrzebne usługi związanie z enova.

Prawdziwy ERP XXI wieku Dzięki zastosowaniu w enova absolutnie najnowszej, sprawdzonej technologii, znalazł się program ERP w czołówce oprogramowania klasy ERP w Polsce XXI wieku. Technologia ta została wykorzystana do opracowania skutecznego narzędzia do zarządzania, pomagającego w codziennej pracy zarówno w małych i średnich firmach oraz większych przedsiębiorstwach. W oparciu o bogate doświadczenie Zespołu Praktyków zajmującego się projektowaniem oraz najwyższej klasy umiejętności Zespołu Programistów, dostarczyliśmy unikalne w skali kraju rozwiązanie, które jest codziennie wykorzystywane przez 6 500 polskich przedsiębiorstw. „Najważniejsze dla nas było skonstruowanie systemu, który spełniając najwyższe normy branżowe tj. bezpieczeństwo biznesowe, stabilność producenta oraz zgodność i szybka reakcja na zmiany w przepisach, jednocześnie będzie zawierał w sobie potencjał rozwojowy” – mówi Robert Czuła, Prezes Zarządu Soneta Sp. z o.o. Najwyraźniej trend ten widać w zdolności enova do zastosowań związanych z Internetem oraz mobilnością. W 2012 roku została zainaugurowana enova365, jako druga wersja obok standardowej wersji tej samej enova, dedykowana do pracy w środowiskach rozproszonych poprzez przeglądarki internetowe oraz na urządzenia mobilne.

enova PRAWDZIWY ERP XXI wieku ponadto zapewnia: zgodność z obowiązującymi przepisami oraz szybką reakcję producenta na zachodzące zmiany, modułową konstrukcję przy jednocześnie jednej wspólnej bazie danych dla wszystkich modułów, skalowalność i elastyczność, wspomaganie rozwoju firmy w 3 wersjach (SREBRNA, ZŁOTA, PLATYNOWA), optymalizację procesów, w tym również możliwość zarzadzania poprzez podejście projektowe – coraz częściej stosowany, nowoczesny sposób zarządzania przedsiębiorstwem, integrację z aplikacjami branżowymi w ramach systemu, dożywotnią licencję z prostymi regułami aktualizacji, przyjazną obsługę zgodną z najnowszymi trendami (np. Windows 8), dogodny dostęp do Sieci Partnerskiej enova, świadczącej wszelkie potrzebne usługi związanie z enova.

Podsumowanie prawdziwy erp xxi wieku

  • CRM Nowa funkcjonalność
    • Na korespondencji masowej dodano do adresatów dwie dodatkowe listy członków wspierających/zwyczajnych oraz uczestników szkolenia. Funkcjonalności dostępne są dla posiadaczy licencji Szkolenia oraz Członkowie.
    • Zostało dodane prawo na roli pozwalające na określenie czy dany Operator może widzieć kontrahentów, którzy nie maja przypisanego opiekuna. Prawo to zostało dodane w CRM->opiekun kontrahenta->Simple->Widoczność kontrahenta bez przypisanego opiekuna. Nowe prawo jest ściśle powiązane z prawem „Widoczność kontrahentów”, tzn. aby uzyskać efekt widoku listy z kontrahentami przypisanymi do Operatora oraz nieprzypisanymi do żadnego opiekuna. Prawo „Widoczność kontrahentów” powinno być wyłączone, a prawo „Widoczność kontrahentów bez przypisanego opiekuna” włączone.
    • Formularz wykładowcy – czynność „Mail z harmonogramem”. W oknie parametrów dodano pole umożliwiające wpisanie treści wiadomości. Zmiana funkcjonalności
    • Uniemożliwiono kasowanie kontrahenta, który ma wprowadzoną osobę kontaktową. Przy próbie kasowania enova wyświetla komunikat informujący o tym, że najpierw należy skasować powiązanie z osobą kontaktową.
    • W dodatku Outlook podczas importu maili, data oraz godzina na aktywności zaczytywane są z importowanego maila. Poprawione funkcje
    • Grupa szkoleniowa – formularz uczestnika. Poprawiono działanie pola Zaliczone. Jego odznaczenie powoduje wyczyszczenie wartości w polach ‚Ocena końcowa’ i ‚Data zaliczenia’
    • Umożliwiono dodanie towaru jako produktu w Operacji/technologii. Dotychczas możliwe było dodawanie tylko produktów.
    • Umożliwiono dodawanie towaru (nie produktu) jako pozycji zlecenia produkcyjnego.
    • Zmodyfikowano działanie systemu w zakresie wystawiania korekt w różnych datach. Przykładowo dla dokumentów ZK/PZ korekty powinny działać wg poniższego scenariusza:
    • Raport uprawnień użytkownika programu enova został przygotowany w celu prezentacji oraz umożliwienia wydruku struktury uprawnień funkcjonalnych w systemie enova dla danego operatora/uprawnienia. Wydruk przedstawia sumę uprawnień zebranych we wszystkich rolach przypisanych do operatora/uprawnienia. Raport jest niezależny od kontekstu i może zostać dołączony w dowolnym miejscu programu enova. Opis poszczególnych kolorów – odpowiadającym nadanym prawom – znajduje się w nagłówku (legendzie) wydruku jak i informacja o wybranym operatorze/uprawnieniu oraz lista ról, która została wzięta pod uwagę. Struktura drzewa praw została ujęta na czterech poziomach – adekwatnie do drzewa prezentowanego w samym systemie. Pierwszy poziom rozdziela uprawnienia na poszczególne moduły (obszary) i uprawnienia „inne” nie związane z konkretnym obszarem. Kolejny poziom określa kolekcję danych ( tabele danych), do których prawa są definiowane. Na trzecim poziomie struktura została rozdzielona na rodzaje dostępu – raport, strona na formularzu, worker itp. Ostatni poziom definiuje konkretne niepodzielne prawo funkcjonalne.
Kategorie: ERP